Monday, January 31, 2011

Tak minat English

Pelik x tajuk aku hari nih ?? yeayy !! meh nak st0ry skit !! tadi kan , masa tgh chat with my akak . ader s0rang buda nih tegur aku .


He : Awak minat english .
Aku : yeayh !! i like . y ?
He : Eee !! minat ? untuk per ?
Aku : l0l !! naper tiba-tiba tnye ?
He : Saje tanya . sbb saya bnci english . memb0sankan !!


Stop it !! dekat situh sudah . pnjang lagi sebenar nya !! aku salin satu satu ayat budak uw , weird ? yeahh !! ada jugak kan budak tak minat English ?? bila tanya , susah !! memb0sankan !! .. err , haa ?? pelik bet0l , abis aper yang dia blajar at skul ?? bukan ker ada kita belajar English at skul ?? s0 ?? susah ?? memang lar susah .. tapi lau belajar tade yang susah tuh kan ?? b0san ?? aku rasa BM lagi b0san dari English bub hari hari kita sebut . 


Buda uww sehat atau tak ?? eee !! pelik !! lau aku ?? bef0re this ?? yeayy ,, aku ta minat dgn English . tp semakin hari semakin aku sayang at BI . huhu , c0z ?? aku rasa bahasa barat tuh lebih menarik dari bahasa lain . yeayy !! lau tak minat ?? memang t0l pelik sbb cuba fikir untuk masa depan dia , peluang pekerjaan ?? memang tipis kan ?? yeahh . dan dunia sekarang banyak menggunakan bahasa inggeris rite ?? and als0 , pelanc0ng asing ramai datang ke Malaysia pada masa kini . Adakah mereka faham 100% bahasa kita ?? m0st 0f them broken language .


Last !! bef0re aku nak 0ff9 pegi makan , dia sempat tanya aku . minat lagu Enggeris ?? well !! as y0u all kn0w , aku sendiri br0ken English . lau aku minat pun , bukan aku faham all maksud lagu lagu tuh kan ?? lau dapat tafsir pun . bukan keseluruhan dia larh .. Aku cuba tuk learn English well , tp sikap aku ? PEMALAS . hell rite ? yeahh ! time waktu Teacher ?? bukan aku atenti0n sepenuh nya . v0cab aku kurang . n bila exam ?? mula tanya kawan . muahaha , yess !! that my atitude . 


THE END

Terima Kasih . . Datang Lagi


Thanks For Reading . ILY !!

No comments:

Post a Comment