Sunday, January 30, 2011

My Tawan-Tawan

Duduk kat uma ? b0rim d0e !! tatau nk uat perh ~~ let's j0in me intr0duce to y0u my new friend !!


Dis is Shera Amelia ! You kn0w b0ut her ?? No ?? me t0o . ahak2 !! just tau sedikit saje b0ut dia ..   her fren call her Shera . aku call dia kakak !! ha3 , c0z ?? dia tua pade aku . OMG !! I convenient forgot that I had been told about her . 0keyh !! c0me 0n !! aku kenalkan pada k0rang kawan dia pula .. wuu ~


Epa ! nice un ? yeayy !! she's s0 beautiful ! i like her hair !! yeayy . menurut dia , she fr0m JB . wahh !! my 0ld place , study at ?? SMk Permas Jaya 2 . i dunn0 where , haha .. her hair ngn hair Shera cntik kan ?? wahh gituh !! haha , 


Nih pula Yaya . chumil ?? yeayy !! m0st rite !! l0ok wat she eat ?? arghh !! dengki l0l . aiskem .. dah lame aku ta mum aiskem !! btw Yaya , we kn0w each 0ther just n0w rite ?? wahahaha , nice t0 meet y0u yeayy ??




Menurut Shera , nih Farra . tade Fb ? patut lar aku ta kenal . haha , nk intr0duce ?? i dunn0 ab0ut her . but ! yg b0leh aku bagitau . dia ? cntik . i lyke b0dy dy , slim . haha , rambut ? 0f c0z i lyke straight hair . yeayy !! same with Epa and Shera . Farra !! h0pe we kn0w each 0ther 0ne day ..


Ika !! yeayy , dah lupa sama ada pernah chat with her 0r n0t . rase nyer pernah ! huhu , nice ?? yeay !! 0f c0z , my akk punyer kawan all l0ok nice n awes0me !! hahaha , umur di0rang sama . wahh !! lau buka bl0g di0rang . 0f c0z ader gmbar her friend !! kukuh !! haha . satu village , satu sek0lah dan satu sahabat !! wahh ~ macam gr0up aku kan ?? huhu , :)


Bila 0uting !! nih hah kije di0rang .. haha , picha ? always ade . wahh ! menarik . cuba teka siapa tiada di dalam gmbar ?? yeayy rite !! IKA , haha . 0keyh !! that's all . h0pe my akak2 nih always heppy . :)

Best friend everlastim

Terima Kasih . . Datang Lagi


Thanks For Reading . ILY !!

No comments:

Post a Comment