Tuesday, February 1, 2011

:(( Sadness

Hello blogger . sihat ?? i've read Tyrah punyar bl0gger . smbil dgr lagu at bl0gger dia . Best !! aku suka !! then , aku TERbaca ab0ut sadness dia . N ?? tertera nama aku with Zakwey . 0hh dear !! ta perlu berkata sedemikian . i kn0w y0u sayang !! and i h0pe it t0o , same with y0u !! ab0ut me ?? n0 need t0 w0rried . Dyla takkan clash with dy and dyla takkan lepas slagi dy masih milik dila . Erk ?? I'm pr0ud with y0u c0z care b0ut me .

Aku cdey cngt lnim . p xhw np ngdu ko cpow . emm tmboh2 aku 2pey cdey sal dyla ng raja . em aku tatau la wkp raja ley wk g2 ko dyla . pdhl dyla cmey dof uh . p gk , xngku gwe ag . even dy ciap yp tobak la . emmm ! kjam r llki . p np wk rnom ? nim la lumrah khdupn mnsia .. aku phey cngt kdaey dyla skng nim . msty dy cdey glow . aku pnh alami gop hl nim .. aku arp dyla xkea clash r ng raja . hope dyorg xkea ptuh . aku xsey la saem2 aku jd pow aku gop . hummm :'( cdey la , lki wk gnim

Sayang !! thanks again !! b0ut y0u ?? dyla turut simpati at Tyrah . h0pe 0ne day Tyrah jumpa kebahagiaan Tyrah erk ?? By the way sayang . Dyla ta sedih pun , cuma terkejut jer yg dy bgtau cam uww . P like usually dyla always bgtau Tyrah , i will never trust b0y untill i meet my best partner . K , ILY tyrah ..

Terima Kasih . . Datang Lagi


Thanks For Reading . ILY !!

No comments:

Post a Comment