Wednesday, February 2, 2011

Dear Blogger

Urghh ! letih maa . semalam text with him kejap . Dy baru bukak ph0ne , then ? Mesej l0rh per lagih smbil tg0k Tiramisu . Then ?? dalam k0l 9.30 gituh Nur ph0ne aku .. cakapcakap kit . then , dia mintak n0m bru Zakwan . Aku bagi then sambung text ngn dia . Unf0rtunately , dy nak p mndy + s0lat . Keh !! and dia JANJI nk text aku bila da siap .

Tunggu dekat 2jam . text ngn kawan aku jap , then . Dah kul 11 , aku cuba text dia tp dy ta rep . Okess !! amik keputusan tuk tid0 tp aku ta 0n9 kan semalam ?? if k0rang perasan lar . c0z ?? selama 2jam aku tunggu dia , mum aku tgh guna lap duk tgk Kejora dan Bintang at y0utube . Aku mintak k0l 11 ? dia ta kasi , kul 2 aku mintak lagi ta kasih . urghh ! masuk bilik kunci pintu p mesej ngn sape2 jer la yg aku nak mesej . Erghh !! fedup malam uww ,

Then pagi nih ?? ph0ne aku berbunyi menandakan batery aku da full . argh !! mamp0s p lar kau . 0ff ph0ne !! 0kess , Ehh !! Chinesse new year rite ?? wahh !! lau kat j0h0r dulu kawan abah aku yang keturunan Cina if dtg umah always bwk hamper 0r buah limau sek0tak 0r dua k0tak . taun nih tanak pegi Johor ka ?? dah rindu at ruma lame .. huaa , taun nih ujung taun nk h0liday at aner pulak ?? jgn ckap at Sabah n Sarawak c0z da b0rim d0e kat saner . urghh !! bukan best pun , dgr dy cakap pun dah penim kepala aku . Dlu , mama ada bgtau aku yg aku suka r0ti gula . Taun lepas , aku p sandakan . then ?? p kat balai p0lis abah aku dulu , tg0k uma kat sane dah byk berubah . p0k0k aku pun dah lame tade . hahaha , mana tak nyer dah 10taun dah tinggal un Sabah ..

Then , pegi at Pulau Mabul , Pulau Sandakan .. pegi Floating paling aku minat . dapat tg0k ikan besar besar kan ? urghh !! tp aku dah b0san , lau kat Sarawak . Kuching ?? erghh ! als0 aku b0san ... taun nih nk p h0liday kat lain lar pulak erk ?? Ehh , sape erk remaind kat aku sal KB bulan 3 ?? stkat nih 0keys lagi . aku tye mum aku mayb b0leh p . Cuma tarikh l0m tentu lagih . Urghh !! later aku cita lagih . Daa !!

Terima Kasih . . Datang Lagi


Thanks For Reading . ILY !!

No comments:

Post a Comment