Saturday, February 12, 2011

Time g0 t0 sch0ol

Go skul t0day ?? hahaha ~ funny gila !! bc0z ?? huh .. meh nk gih st0ry ..

... Jeng3 ...

Bgun k0l 6.15am .. awal d0k ? hahaha . bef0re dis aku bgun k0l 6.30 .. bia smley tid0 kul 12 pun , duk gyut2 .. ph tg0k tv cit0w atu . badi nepik ngn adik2 aku . hahaha , ph ?? bgun2 tuh .. g mndy , makey , g0s0k baju , smyey , cari buku , wk siap kij0 kl0h . hahaha , rajin 0p ?? klu d0p pun 0iap h0m lar . hahaha ~

G skl0h pul0k . hahaha , tek0 pukul wp0 ? 7.30am .. hahaha , p0w kal0 lar . sapa tuh p0k gak cegak depey pitu pagar jag0 nk tutup pagar . werkkk ~ aku awal kit pad0 kal0  .. skit jah p gk .. ph ? let0k beg g dewey pul0k . assembly ?? err >.< aku ng0t0k t0bak ess , aku sapa dlu . sep2 nih pakak nk duk depey . gil0 !! wk kl0h t0k chek mu dri r d0e .. fuhh .. ph ?? time assembly tuh kea , duk b0b0k ngn sep2 nih . ckgu duk kecek bla bla bla .. eee !! b0san pun ad0 g0k ser0w . duk main b0o 0re . fuhh ~ xd0k kij0 m0lek ser0w . lalala !!~ 

Masuk blajar lar pul0k . acececey . rajim pelik aku eh ai nih .. just t0k ainih jah lar .. lalala !!~ mul0w2 Sains kea ?? ckgu duk ngajar bla bla bla .. aku ser0w ngntuk 0bak ess , hahaha , ph ? wk l0l0k g bue sap0h , nk suh wi iley ngntuk terk . 

Then ?? mas0 gp eh ?? BM . yeahh !! sedak 0w ?? ckgu suh bc0 cerpen jah . p gk aku bac0 d0h . aku duk kecek ngn Fiezah jah time uww .. Rehat !!! yeay yeay yeayy !! duk tggu sep2 nih beli . lam0 tum0 .. huh ==' , ph duk kecek ngn Boy metar . hahaha , sumak m0lek y0w , tp kea , sep2 y0w rajim pelik ehh l0nih . hau lar bkp0 . hahaha , suk0 b0y aku 0iap y0w rajim . buwerrkk !! ph ?? jup0w ngn Aman . tegur y0w , mug0w nk ty0w mnd0 .. ph y0w pun bla bla bla , err >.< ng0t0k m0lek aku ngn Aman . bulih ny0w gura main gtuh . metar 0w baik d0h tuh gk .. wak p0w b0d0 gtuh . haaaaa !!

10.45am . bunyi bell menandakan suh masuk kelas . aku nk masuk kelas d0h . ph ckgu Salleh duk kelih k0w pu0k2 aku . aku pun keb0k lari .. hahaahahah !! takut puny0 pasal , sapa 0w suk0 ckgu ngn pu0p2 aku . terkk pun kal0 aku gura main jh ngn ckgu uww . Skli kal0 gura ngn cikgu . lalala !! ph wktu Ge0 pul0k . aku blja metar ph skit perut . hahaha !! yess ~ g tubik kelah ph g blik sakit ngn Lami .. hahahahahaaha ~ sapa san0 Ckgu Shara ad0 . 0kes ! mit0k miny0k n s0 0n lar . sapa abih mas0 ckgu tuh aku duk daley bilik saket . ph ?? abih d0h mas0 y0w . ta saket d0h ehh perut aku . haahahahahaha !! gle nya m0lek . ph ?? g tndas r pul0k , duk b0b0k ngn bud0k f0rm3 . masuk kelas blajar Sej pul0k . ckgu wk sed0 y0w ., kecek p0w kal0 lar . xcekak nk suk0 aku pun .. 

Ph ?? wktu PAI aku ng0t0k skit2 .. eeee !! bena kea , aini kea ken0 mayey . ph ?? aku ta bw0p kain mayey . Lami y0w bw0k . wuuuuu ~ rajim pelik saem aku s0re tu .. ph ?? ustaz pun 0iap nk dend0 man0 h0k ta bw0k kain mayey

Ustaz : mulai mggu depey . aku akn dend0 pu0p2 mu man0 h0k ta bw0k kain mayey . Adila y0e jnji d0h ngn aku kalu ta bw0k di0 nk tubik kelas mas0 aku ngajar . jl0w d0p ??
Aku : hanya mampu mengankat kening

0kess ! j0m g mayey ..

Yaya : mu nk tubik ess mas0 ckgu kalu ta bw0k kain mayey ??
Aku : h0m !! bas0 ehh aku , srabuk pal0 0t0k ..

Mas0 nih kea , aku tengah srabuk gil0 .. huh >.< ph ?? g musalla uww , duk b0bey ngn pu0k2 nih . duk ngupak sal 0re wk date lar , gp lar . huh !! il0e2 !!

BALIK !!

hahaha , ngubey m0lek aku cit0w . tatau g0r satu .. ess !! es0k ngn tulak ad0 sukan tara deh ?? warrrr ~~ ph ?? 27 ngn 28 ai buley nih ad0 kej0hanan d0h lar . hahahaahahaha ~~~~ nk suk0 aku ess . bla gih r ..

Terima Kasih . . Datang Lagi


Thanks For Reading . ILY !!

No comments:

Post a Comment