Thursday, February 3, 2011

Kepenatan

Setelah 8jam aku mengadap internet . Erghh !! lepas end st0ry baru terase penat . 3st0ry aq tg0k ainih ?? pecahh rek0odd . hahaha

Conclusi0n dia ?? Lupa etek . haha , I'm n0t single ?? s0 sweet n r0mantik !! Ph ?? Semerah Cinta Stillet0 ?? hmm . lucu jah aku ser0w .. Ph ?? My Spy ?? fuhh . tehebat !! haha

Err , FB aku tingga gituh jh . ta perasey pul0k h0k n0ty aku masuk sapa 15 .. fuhh !! xcekak nk bac0 , ph ?? chat with Naif Farhan .. urghh !! sumak ta abih2 buda tuh .. Nk kata insane ta lar sgt . haha , sumak !! saem sap0 lar tuh ?? lalala ~ 


Hidup terasa sunyi tnpa 0rg yg kita syg ! Tp , sekira nya peluang yg kita ade disia siakan , maka mudah untuk kita rasa keperitan . Cinta ?? kdg2 0rg mudah alpa . Dan semua 0rg memerlukan cinta . Begitu dengan saya . Bagi saya , memiliki awak adalah anugerah yg paling indah dlm idup saya dan memisahkan antara awak dan saya adalah satu keperitan untuk saya . So ?? terima kasih sebab jadi si pencuri hati saya !! Saya terima awak seadanya , ILY B f0rever .. muahhxx 


Hahaha , ngarup m0lek lar h0h .. aku tulis di wall dia . saj0 kenak kenak .. lalala c(:
OFF LINE 

Terima Kasih . . Datang Lagi


Thanks For Reading . ILY !!

No comments:

Post a Comment