Wednesday, February 9, 2011

Latihan Umah Sukan Part 2

Erghh !! latihan hari nih memang bet0l2 melelahkan aku .. man0 xny0 , ken0 l0mpat jauh lagih , l0ntar peluru lagih .. huh =='

G san0 p0w kal0 dley kul 3 lebih skit gtuh lar . ph ?? tggu ckgu , dgr lagu metar . ckgu wi taklimat n s0 0n lar ... pah ckgu ajar gituh ginih lar .. errrr >.<

Pah ?? tin0 ken0 l0mpat jauh lurr , jatea l0ntar peluru . pah ?? aku pun duk tggu giliran lar . bla bla bla . suddenly , aku ser0w geli2 di cel0h jari kaki aku . m0kkkk !!! P.A.C.A.T !!  huaaaa ~ abih dar0h kaki aku , ph amik daun kering g lap2 dar0h uww . ph ?? g l0mpat jauh mug0w Cikgu Zaini suh g l0mpat . lalalala !!!~ yess !! lepah .. b0ooo ~

Pah ?? l0ntar peluru pul0k . hahahaa !! aku main2 jah buat mug0w nk kelik awal terk .. Bef0re tuh , ckgu Fathir pggil aku ngn Sarah suh l0mpat tinggi . m0kkk !! aku takut !!! ta yakin terk .. just tggu nnty hari perlawanan .. yeayy !!

Thats all . TQ !! :)

Terima Kasih . . Datang Lagi


Thanks For Reading . ILY !!

No comments:

Post a Comment