Tuesday, February 1, 2011

Go sch0ol 0n Friday

Ess , ade skul ker ai Jumaat nih ? n0 larh sayang !! ader per ntah kat skul . Err , then ?? aku planned ngn Sarah nk jup0w di class , then we g0 t0gether at dewan .. yess !! dapat gk aku lepas rindu at skul aku .. pakaian bebas ?? wahh !! awat baik sangat skul aku nih ?? bebas ?? sure ?? Sarah nk pakai jeans ngn baju lengan pendek . aku ? n0t sure lagi .. mayb same with sarah k0t . hihihi ,

Lamiey ? nk p KB ?? wahh dengki aku .. taper2 , tggu nnty bulan 3 dapat jumpa ngn kawan2 .. yeayy yeayy !! btw , nk tggu air Jumaat nih . ta sabar ser0w .. ishh ! hahaha , ph ?? ehh , h0w my class ?? still 0k 0r n0t ?? skl0 rama 0re brehi wk kenak .. beci aku gk .. kelah aku c0mey2 jd uduh mula ..

THE END

Terima Kasih . . Datang Lagi


Thanks For Reading . ILY !!

No comments:

Post a Comment