Saturday, February 26, 2011

26-02-2011 : My Nightmare

Heyy syg !! y0u kn0w wat ?? last nite , aku dapat nitemare tau ?? haha , p yg pelik xder kaitan lansum with aku ..


Actually , kenal kan saper nih ?? yeah !! YAYA !! semalam , lepah subuh aku tid0 balik , ngntuk sgt2 tau ..

Ginih cita dia , satu hari tuh . Aku with family pegi satu umah bub ader kenduri per entah aku lupa . then ??? tgh jalan tuh , Yaya pun lalu n tanye nk pegi mane .. aku ckp nk pegi umah bla bla bla .. then ?? dy suh aku j0in dy skli bub dy pun nk pegi sane gk .. kami pegi jalan jer tau ?? hahaha !! sampai sane ?? jumpa plak dgn kwn2 dy yg lain termasuk lar Shera , Epa n s0 0n lar . cute d0e di0rang . fuhh !! 

ta dapat jumpa face 2 face pun taper . asal dalam mimpi dapat jumpa .. 0k ?? byee !! ~

Nk tid0 uda . esk mau sukan at sek0lah !! muahhxx !! wish me luck yaw babeyh ??

Terima Kasih . . Datang Lagi


Thanks For Reading . ILY !!

No comments:

Post a Comment