Wednesday, February 16, 2011

17-02-2010 ; at umah

Hahaha , bgun k0l 12 tgh hari . 0n9 FB n sume 0rg tye aq nape ta pegi skul . Aku jwb ? cuti tak rasmi . s0 ? di0rang tau r per maksud dia . haha . ab0ut last nite ? hahaha , yess !! aku duk tg0k cit0w hindustan k0l 9 sapa k0l 12 .. ta silap aku Dhadkan yg bermaksud hati . acececey . ganah 0p ?? d0p pun , bub aku ty0 ma aku . hahaha

Cit0 y0w st0ry b0ut ?? wwuu ~ ad0 s0rey jate bernama Dev , telah menjalin un hubungn dgn Anjali . satu hari ?? Dev g jup0w ngn t0k tu0 Anjali . tp t0k tu0 y0w ta restu y0w bub pranga Dev yg kurang s0pan . Dan ?? ayah dia telah membuat keputusan untuk Anjali . iaitu kawin paksa . hahaha , dgn ?? Ram !! yeayy !! stlah 3tahun nik0h . akhirnya mereka telah pun cinta antara satu sama lain .. wahh !! tp ?? Dev masih setia menunggu Anjali . sampai satu hari , Dev membuat pesta dan menjemput Ram n Anjali ke pesta tersebut .. Di pesta itu , Dev mengambil keputusan untuk memberitahu Anjali bhwa dia masih setia menunngu Anjali . tp malang bg Dev , Anjali menyuruh nya melupakan dia . wahh !! dan ?? satu hari ?? Anjali dimasukkan ke rumah sakit kerana mengandung . waauu !! dan ?? Anjali telah decided tuk berjumpa dgn Dev .. pd mulanya , Dev igt Anjali nk jumpa dy bub nk kembali pada dia . tp malang nya . Anjali kerumahnya untuk memberitahu bhwa dia tlh mengandung ank Ram . bulih phm x skang haty Dev cam ner ? 0f c0z sedih gil02 .. 0k !! sampai satu hari Dev dipertemukan dgn Ram dan Ram telah menceritakan semuanya ,, akhir skli , dia telah berjaya tuk lupa Anjali dan menjalinkan hbgn bersama p0mpuan lain . Dev dan Ram ?? kini bersahabat baik .. w000wwww !!


Lgu y0w h0k aku minat . haha
Dil Ne Yeh Kaha Hai Dil Se
kalu ta pehey , wk2 pehey jah lar . hahaha , aku suk0 vide0 clip y0w .

Sedak dih cit0w y0w ?? tuh kir0w sin0psis keseluruhan cit0w tuh . by0k aku langkau . hahahaah , h0m !! ph ?? kecek tp0m ngn Zakwey pul0k . err >.< macey2 ad0 , sedih , jerik , happy , muram , xd0k m0od , n s0 0n lar . p gk ending tuh happy aku . hahaha , sejam lebih duk gyut tuh gk .. 0k !! pagi nih ?? aku bel0m mndy agih . hahaha , xd ph subuh ma aku ty0 nk g kl0h k0w d0k . aku 0iap d0k bub kit kaki main sukey marem . 0rait ~~ bgun k0l 12 ph ?? 0n9 .. hahaha .. tad0k d0h kali cit0w aku . lalala !!~ semaley kea , aku mipi kea , wuuu ~ sedih thap gaban d0e !! >.< tata !! 

THE END

Terima Kasih . . Datang Lagi


Thanks For Reading . ILY !!

No comments:

Post a Comment