Saturday, January 29, 2011

You And Me

Mood ?? memam ilang terus . petang xd ? chat ngn Tana n Nabil . wahh ~ st0ry kat di0rang b0ut p0b aku .. urghh !! lega skit ,  tp airmate ta dapat nk tahan . layan lagu Apit kejap then nk dekat maghrib aku 0ff9 , 

Lepas mandi , aku anta mesej kat zakwan .. bla bla bla , erghh !! kit aty time tuh , bercampur ngn sedih .. sume ader , lepas mndi ?? ph0ne aku berbunyi . adik aku tp0m , err dik ! s0rri , akak tade m0od nk becakap . 0keyh ! then ? p uma nenek aku pulak . tinggal ph0ne kat uma c0z tgah charge .. balik2 , n0 mesej , 1 missc0l .. xcited mula2 , tapi chek2 .. igt un dia .. upe nyer syasha . naper ?? ph0ne lek , cakap cakap dan cakap . aku dalam m0ody time uww , then ?? aq cite at akak kesayangan aku syasha uww .

Aku ph0ne dy , ta angkat .. frust !! cube lagih !! ta dapat , dia ta angkat .. masuk 5kali missc0l still ta angkat , then ?? ph0ne lagih , ph0ne n ph0ne .. sape nth angkat . dia cakap zakwan tengah makan , aku dengar suara dia tengah ketawa . urghh !! kit aty , tp 0keyh , asalkan awk heppy un ?? yer larf !! 

k0l 9 erk ?? gtuh lar .. aku ph0ne dy lagih .. then ?? erghh !! mula2 dia angkat , heppy jab aku . p dia wat cam n0ting happen jerhh .. err , kit aty ! then mama panggil , tnpa aku duga dia da letak ph0ne aku .. wahh !! c0ngrate !! ph0ne plak , si buda tuh pula angkat .. eeee !! dia cakap gtuh lar ginih lar , naik muak aku kejap , then !! dia cakap zakwan tengah sedih ?? wat ??!! sedih ??!! s0 weird !! padahal tenga dengar dia laughting . b0d0h ! nk marah rase nyer !! then ??

OK !! kite clash .. puah aty mu skung ??
Aku anta mesej at die .. heppy ? 0f c0z aku sedih !! sedih tahap gila time nih ,. huwarghh !! naper jadi cam nih erk lam nih ?? mata aku suda bengkak d0e . then ? dia antar mesej sruh ph0ne . 0keyh ! ph0ne lam keadaan malas !! cakap cakap cakap !! dia mara aku cakap sal clash ?? s0 kira ta jadi clash lar nih ?? wahh !! dia cakap aku mengarut !! eeee , aku plak jadi mangsa , err 0keyh ! dia mintak nak mesej . chek2 t04 , ader 8sen lagih .. wahh !! 

Mesej kejap ! masuk mesej fr0m CELCOM !! Anda telah menerima RM1 dari bla bla bla !! mimpi aper nih ?? wahh !! antar mesej at Azim Nashriq , tyerr dia !! 0wh i see , baru paham . Zakwan suh Azim share at aku ?? wahh !! maju . btw , thanks again t0 Azim , carim gile dia lam nih . wah !! haha , dia cakap katku , lau ader pob or paper . share at dia , hahahaha !! first time laki bilang gituh sama aku . aku salute gila at azim !!

Ok !! lerai suda sesi pergaduhan antara aku dan dia !! wahh ~ letih uww gad0h . Thank 2 watak2 yang ader kat dalam story aku nih , hahaha , to Tana , Nabil and Azim !! thanks erk ?? hahaha , lucu plak aser !!

Terima Kasih . . Datang Lagi


Thanks For Reading . ILY !!

No comments:

Post a Comment